U-Vitalis Nieuwsbrief

Februari 2015
De redactie van U-Vitalis wil u als bezoeker door middel van een digitale Nieuwsbrief regelmatig op de hoogte stellen van de belangrijkste nieuwsfeiten of nieuwe rubrieken die op onze website verschijnen.

U ontvangt hierbij de eerste Nieuwsbrief. Heeft u suggesties of opmerkingen dan kunt u deze kwijt bij nieuwsbrief@u-vitalis.nl. We zijn benieuwd wat u van de Nieuwsbrief vindt.

Nieuw op U-Vitalis: Historisch archief

Wij zijn in het bezit van (bijna) alle edities van het Eigen Terrein (van 1947 tot 2007) en het is ons nu gelukt alle nummers over te zetten in een vorm zodat ze gelezen kunnen worden als een gewoon tijdschrift.

De bladen zijn gesorteerd op jaar en als u op een jaar klikt dan krijgt u een boekenkast waar de edities van dat jaar in staan. Als u dan op zo’n editie klikt, dan verschijnt het tijdschrift waar u alles mee kunt doen, ook vergroten en zoeken.

Nieuwsgierig geworden? Bezoek het Eigen Terrein Archief
(Zie rubriek www.u-vitalis.nl -> Algemeen -> Historisch Archief -> Eigen Terrein Archief)

Recente publicaties

Een greep uit recente publicaties op deze website (*):

Dekkingsgraad meeste grote pensioenfondsen omlaag
In de pers verschenen onlangs berichten, dat de dekkingsgraden bij het ambtenarenfonds ABP en Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFWZ) onder de grens van 105% zijn gedaald.
   
Unilever Researchprijzen 2014
Op 27 november 2014 werden voor de 58e keer de Unilever Researchprijzen uitgereikt. De prijzen voor 2014 werden aan de winnaars overhandigd door David Blanchard, Chief R&D Officer Unilever.
   
Kerstdiner VGU-HkR een succes
Woensdag 10 december was de dag van het traditionele kerstdiner van de VGU-HkR. Maar eerst was er in De Doelen in Rotterdam de Algemene Ledenvergadering.
   
Jaarcijfers Unilever
De omzet van Unilever is vorig jaar met 2,7 procent gedaald naar 48,4 miljard Euro. Toch werd er meer verkocht (+1,0 %) en tegen hogere prijzen (1,9 %). De omzetdaling is geheel  toe te schrijven aan wisselkoerseffecten.
   
Een betere wereld begint thuis
Hoe kunnen we consumenten stimuleren tot duurzamer gedrag? Kijk in het bijgevoegde digitale magazine hoe Unilever deze uitdaging oppakt en hoe bewuste consumenten ermee omgaan.
Om de berichten op onze website te kunnen lezen dient u ingelogd te zijn.

Klik hier als u zich wilt afmelden voor deze nieuwsbrief