­

Nog meer Unilever nieuws over het gebruik van AI

01/05 - Opnieuw willen we u een aantal Unilever publicaties niet onthouden. Al deze publicaties gaan over het gebruik van Artificial Intelligence (AI) om o.a. processen te versnellen.

AI, machine learning en data achter de nieuwste lanceringen van Unilever

Direct na hun presentaties op SXSW delen twee van Unilevers topwetenschappers hoe AI ons helpt om superieure nieuwe producten te creëren in ons portfolio. Ontdek hoe technologie snellere, slimmere innovaties aanjaagt en consumenten blij maakt.

Klik hier om de volledige (Engelstalige) publicatie te lezen

 

Unilever herontwerpt product shoots met digitale tweelingen en AI

Unilever herontwerpt zijn product shoots om te voldoen aan de groeiende vraag naar content. Integratie van AI-gestuurde technologieën zoals NVIDIA Omniverse om pixel-perfecte product twins te creëren, helpt de wenselijkheid van producten te vergroten, de complexiteit te verminderen en de creatie van content te versnellen. 

Klik hier om deze publicatie volledig in het Engels te lezen

 

contentcreatie.png
Unilever herontwerpt product shoots met AI voor snellere contentcreatie

Nieuwe technologie die AI, fysica, data en materiaalkunde combineert, helpt onze marketingteams om sneller en kosteneffectiever hoogwaardige productbeelden te creëren. Ontdek hoe digitale twintechnologie onze aanpak van content verandert.

Klik hier om de volledige publicatie in het Engels te lezen

im 2024

onderafdelingen

nieuwsarchief