11/02 - Ook bij Unilever gaat Artificial Intelligence (AI) een steeds grotere rol spelen. Zie voorbeelden in de volgende publicaties: Hoe AI de end-to-end supply chain van Unilever Ice Cream transformeert; Vijf manieren waarop Unilevers nieuwe Lighthouse-site AI inzet voor impact.
Hoe AI de end-to-end supply chain van Unilever Ice Cream transformeert
Ontdek hoe de ijs-supply chain van Unilever AI en digitale tools inzet om te reageren op veranderende weerpatronen, de voorraad te optimaliseren, afval te verminderen en groeimogelijkheden te identificeren in een zeer seizoensgebonden bedrijf.
Klik hier om de volledige (Engelstalige) publicatie te lezen
Vijf manieren waarop Unilevers nieuwe Lighthouse-site AI inzet voor impact
Het World Economic Forum heeft Unilevers Beauty & Wellbeing-fabriek in Tinsukia, India, erkend als een End-to-End Value Chain Lighthouse-site. Hier leest u hoe de fabriek AI heeft opgeschaald om sneller, slimmer en duurzamer te werken.
Klik hier om deze publicatie volledig in het Engels te lezen